Verjaardag :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Verjaardag :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Verjaardag :)

Blijf op de hoogte en volg Claudia

02 December 2013 | Canada, Vancouver

Afgelopen week werd ik eindelijk 19! jeehhh :)
Het begin van de week heb ik niet zo veel gedaan, natuurlijk gewoon naar school geweest enzo.
Woensdag heb ik een taart gebakken voor mn verjaardag, want donderdag had ik geen tijd. De taart was roze (duh) en ik geloof dat niemand het lekker vond, want hij was heel zoet. Maar hé, meer voor mij.
Donderdag had ik les tot 4:35 en daarna was het stressss. 's Avonds was er een feestje waar we mijn verjaardag zouden gaan vieren, maar dan moest ik natuurlijk wel kleren hebben. Dus wij winkelen. Uiteindelijk hadden we iets leuks gevonden en toen snel naar huis, :)
Om 9 uur hadden we downtown afgesproken om naar het feest te gaan. Eenmaal daar aangekomen was het nog vrij rustig, maar hoe later het werd, hoe meer mensen er waren en hoe gezelliger het was :) Om twaalf uur was ik buiten en iedereen ging zingen, super lief! En awkward, want ik weet nog steeds niet wat ik moet doen als iedereen zingt. Mee zingen? Daarna gingen we naar binnen, en een vriendinnetje stond met de barman te praten en toen ze zei dat ik jarig was kregen we gratis shots. yehes! Toen het feestje om een uur of twee afgelopen was, zijn we naar de residentie gegaan, daar hebben we nog even op het balkon gezeten en toen zijn we gaan slapen. ˆˆ
De volgende ochtend had ik les om 8:30. Ohmygod! Maar ik ben wel gegaan, want ik had maar een les :) Na de les natuurlijk even papa en mama en Floris geskyped en daarna black friday meegemaakt. Nouja, al gauw was ik de winkels uitgerend want het was ontzettend druk. 's Avonds weer een verjaardagsfeestje, maar dit keer niet zo uitbundig.
En dit weekeind lekker bijgeslapen :) Iedereen bedankt voor de felicitaties en kaartjes (mama heeft ze voorgelezen op skype haha).
En alsjeblieft nog even stemmen op facebook! De wedstrijd duurt nog maar een paar weken, dus nog maar een paar weken om eerste te worden/blijven :)

XOX

www.ef.nl

  • 02 December 2013 - 11:12

    Birgit:

    Hee Claudia,

    Via de Facebook-pagina van je moeder volg ik je avonturen een beetje.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag (en met je zus natuurlijk) en ik zal gauw op je blog stemmen!

    Groetjes,
    Birgit (van de Montessorischool, heel lang geleden haha!)

  • 02 December 2013 - 16:46

    Manna Van Der Genugten :

    Wat fijn dat je ook een leuke verjaardag hebt gehad . Het verslag was weer eenk genot om te lezen !!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 18988

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: