Bijna vakantie :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Bijna vakantie :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie :)

Blijf op de hoogte en volg Claudia

09 December 2013 | Canada, Vancouver

Aankomende week is alweer de laatste week voor de vakantie begint, en het duurt dus nog maar iets meer dan een weer voor ik Floris weer zie, en kort daarna ook papa, mama, Chantal en Casper! :) dat de vakantie bijna begint, betekent ook dat er veel mensen weg gaan (of al zijn gegaan) en dat er na de vakantie weer veel nieuwe mensen komen :)
Afgelopen week begon de winter echt hier, 's nachts -5 en overdag werd het niet veel warmer (gelukkig was het wel zonnig).
Maandag begon rustig, zoals altijd :) vroeg les, en daarna lekker niks doen :)
Dinsdag zijn we naar een uitvoering van Andrew geweest op zijn highschool, super leuk om een Amerikaanse highschool van binnen te zien!!
Woensdag was het studentenavond, dus een goede reden om wat te gaan doen met vrienden :) pool. En oh my god wat ben ik daar slecht in. Haha ik geloof dat ik één bal van mijn kleur en één van de tegenstanders een gat ingemikt heb. Goed bezig dus ;) daarna zijn we met een paar mensen richting Hastings gegaan, en daarna lekker bijtijds gaan slapen :) en woensdag was ook de dag dat Floris eindelijk richting de US ging! Jeeehh.
Donderdag zijn we met wat mensen uit Mexico naar een Mexicaanse bar/restaurant gegaan, langzamerhand begin ik niet alleen in de Canadese maar ook in de Zuid Amerikaanse cultuur te integreren, en ik begin me steeds meer te beseffen dat Spaans op school toch wel handig was. Maar hé, hier leer ik alle nuttige dingen in plaats van grammatica ;)
Vrijdag ben ik met een Zweeds- en Kazachstaans meisje naar een bar gegaan, en daar hebben we een aantal jongens ontmoet van de xmen ofzo filmcrew, maar niet de acteurs maar de specialeffectdingen. Maar we kwamen ze tegen op de weg naar huis, dus ik heb verder geen geheime dingen over de film ontdekt. Jammer weer.
En gister was er een afscheidsfeestje van een tweeling uit Mexico, dus daar zijn we heen geweest :) was heel gezellig en daarna zijn we vroeg naar huis gegaan want ik ben moe. Vandaag dus maar op tijd naar bed ;)
Oh de foto's! Ik heb een foto van mijn klas gevonden :) super leuk!
En willen jullie alsjeblieft nog even stemmen?? Ik heb de hoop een beetje opgegeven want ik sta heel ver achter, maar als jullie stemmen en delen komt het helemaal goed! :)

XOX

www.ef.nl

  • 09 December 2013 - 08:08

    Jose:

    Het is weer leuk, de stemming gaat voor jou niet zo goed, de nr. 1 staat 68 stemmen voor! Je staat nu op 3.
    Zie alleen nergens foto's…ben wel benieuwd naar je klas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 18992

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: