Cambridgeeee - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Cambridgeeee - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Cambridgeeee

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 April 2014 | Canada, Vancouver

Afgelopen twee weken waren weer lekker druk. Niet alleen met feestjes (dat waren er precies twee) maar vooral met school. (je zou het bijna vergeten maar dat doe ik ook nog hier :))
Sinds de vakantie ben ik van klas gewisseld en nu doe ik de voorbereiding voor een Cambridge examen om als ik terug ben in Nederland (over iets meer dan een maand alweer!) ook daadwerkelijk het CPE examen te doen en een papiertje te hebben met hoe goed ik ben ;)
Het is moeilijk, maar een uitdaging is altijd goed. Huiswerk is niet echt mijn favoriete onderdeel van school maar het is niet vervelend, ik heb het idee dat ik allemaal dingen leer :)
Naast school heb ik gelukkig nog wel wat andere dingen gedaan. Niet afgelopen dinsdag maar de dinsdag er voor zijn we naar Divergent gegaan, een paar dagen na de premiere en het was echt een super leuke film!
Daarnaast zijn we vrijdag 'geuninvite' voor een partybus. Maar hé, toen zijn we maar gewoon uit gegaan met als vooruitzicht op: een gratis en geheim concert van Bastille! en wees maar jaloers want het was echt heel erg goed! Een radiozender had geregeld dat ze voor hun concert vanavond een gratis show zouden geven op een geheime locatie die ze twee uur van te voren bekend zouden maken. Het was om 13:00 dus ik heb er een aantal lessen voor gemist maar voor een keertje kan dat best :)

kort maar krachtig.
XOX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 18951

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: