fridaynight partynight - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu fridaynight partynight - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

fridaynight partynight

Blijf op de hoogte en volg Claudia

26 November 2013 | Canada, Vancouver

Echt hoe vaak ik het ook al gezegd heb, ik blijf het zeggen want het is heel erg waar :) De tijd gaat zo snel hier!!
Zelfs als ik niet veel doe, vliegt de tijd voorbij.
Het begin van de week was rustig, en Eva van EF had gevraagd of ik een stukje voor de Nederlandse EF website wilde schrijven over mijn verblijf hier, en wat ik doe en de school, en mijn gastgezin etc. dus dat heb ik gedaan :) Wie weet kan je dat straks lezen op de website! Super leuk :), oh ik heb ook een paar foto's van de Rockies toegevoegd aan dat reisverslag. (een aantal zijn het zelfde als op facebook)
Donderdag zijn we met een grote groep gaan schaatsen. Downtown is een schaatsbaan van de Univeristeit van BC die dat elk jaar doet. Je betaalt voor de huur van de schaatsen en dan kan je gewoon de baan op, heel leuk geregeld :) We waren er 's avonds en de schaatsbaan was verlicht met allemaal lampen en lichtjes.
De dag er na was vrijdag! Voor het eerst in een paar weken was het wel weer tijd om uit te gaan. En dus hadden we met een aantal mensen afgesproken om naar de bar te gaan. Heel gezellig, allemaal nieuwe mensen ontmoet :) Omdat we een van de weinigen waren die minderjarig zijn, ging iedereen daarna uit. En wij zijn overgehaald mee te gaan. Dus geregeld dat we bij iemand konden slapen en daarna op weg naar een club. Ik heb geen idee hoe we binnen zijn gekomen, maar een kwartiertje later stonden we op de dansvloer. We hadden genoeg te drinken en onderweg naar de club was de groep mensen met wie we waren redelijk uitgebreid. De muziek was iets minder, maar omdat we met super veel leuke mensen waren, was dat niet erg :) uiteindelijk zijn we om een uur of vier naar bed gegaan (om de een of andere reden gaat alles om 2/3 uur dicht) Toen heb ik een paar uurtjes geslapen en daarna met de skytrain weer naar huis. Daarna lekker bijgeslapen overdag! yehes, slapen :)
Op zondag waren we weer bijgekomen en in de middag zijn we naar de kerstmarkt geweest, downtown is een Duitse kerstmarkt. Compleet met gluhwein en bratwurst. Helaas was het wel heel duur, maar het was leuk om te zien :)
Volgende week kan ik 'legaal' uitgaan! jeeehh :)

XOX

www.ef.nl


  • 26 November 2013 - 17:07

    Manna V D Genugten :

    Iedere week is het weer leuk om je verslag te lezen en wat fijn dat je het zo naar je zin hebt helemaal goed !!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 18986

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: