Ik ben zo lui. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Ik ben zo lui. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Ik ben zo lui.

Blijf op de hoogte en volg Claudia

20 November 2013 | Canada, Vancouver

Na de Rockies kwam natuurlijk weer een 'normale' schoolweek, een schoolweek die ietsje korter was door Rememberance Day natuurlijk. Dinsdag begon ik gelukkig laat (maar nog steeds te vroeg om niet m'n eerste les te missen). Na school ben ik naar Waterfront geweest, want blijkbaar is daar ook een plek waar watervliegtuigjes landen! :) Helaas schemerde het al toen ik uit was, en toen ik bij het water aangekomen was, was het al bijna donker. Toen ben ik er achter gekomen dat watervliegtuigjes niet in het donker vliegen :) Dat maakte niet dat de chocolademelk minder lekker was, en daarna maar weer opweg naar huis. Thuis trof ik de chaos aan van het weekeindje weg, want ik had mn tas nog niet uitgepakt. De kleren die ik al gewassen had, en weer terug in mn tas gestopt had omdat dat makkelijker is, hadden samen met mijn schoenen en schoolspullen een mooie berg gevormd in mijn kamer, en dus was het tijd om op te ruimen.
Woensdag sportschool! verder bijgekomen van al het opruimen haha.
De dag erna had ik laat les en dus uitslapen!! Daarna zijn we downtown blijven hangen, want er was een feestje van EF :) Weer op dezelfde plek als het eerste EF feestje, maar dit keer zijn we er na naar de bar gegaan om nog even wat te drinken :)
En vrijdag had ik een afscheidsdinertje, Nina is weer terug naar Zwitserland :( dus we zijn met z'n allen uit eten geweest bij een Italiaan, echt super lekker! :) Daarna nog even iets gedronken in de stad, en toen afscheid genomen. Altijd even een baalmomentje maar Zwitserland is niet zo ver :)
Verder was de week rustig, veel geslapen (oh my god ik ben echt lui) en boodschappen gedaan om lunch mee naar school te nemen (in de Rockies heb ik echt veel uitgegeven, we moesten betalen voor de trip en daarnaast nog al het eten) Dus sandwich met smeerkaas it is. Okay, de white hotchocolate van Tim Horton's valt natuurlijk niet over te slaan, en ik ben niet helemaal blut :)

De foto's bij het reisverslag van de Rockies komen nog, maar ze staan ook op facebook en ik heb zo veel foto's dat ik een keer heel veel tijd moet nemen om ze allemaal uit te zoeken, maar dat komt nog :)

XOX

www.ef.nl

  • 20 November 2013 - 11:31

    Jose:

    Eerlijk gezegd denk ik dat jouw lui-zijn nog wel meevalt. Maar als goede opvoeder kan ik dat natuurlijk niet zeggen, dus zeg ik dat je wel aardig goed bezig bent met het sporten, je ruimt uit jezelf op en je neemt je eigen lunch mee! Ik ben trots op je! :-)

  • 21 November 2013 - 09:07

    Manna Van Der Genugten :

    Weer een heel leuk verslag je hebt wel een dure maand gehad maar wel heel leuk en een beetje zuinig zijn is ook niet erg dikke kus van mij !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 18994

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: