week 9 part 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu week 9 part 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

week 9 part 1

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 November 2013 | Canada, Vancouver

yeeah! morgen ga ik naar de Rocky Mountains! Dus nu even een korte update van de eerste helft van de week, want ik ben weg van vrijdag tot en met maandag :)
Eigenlijk heb ik niet zo veel gedaan, behalve naar school geweest en een beetje gesport.
Maandag had ik 's ochtends les en daarna zijn we naar de sportschool geweest, oh my god ik heb echt helemaal niks gedaan van de week!
Maar goed.
Ik ben nu net klaar met mijn spullen inpakken, en zo meteen maar gaan slapen! Morgen vroeg moeten we om 7 uur 's ochtends in Waterfront zijn. Dat wordt dus om 5 uur opstaan, en om 6 uur op weg!
Het schijnt dat de busreis een uur of elf duurt, dus we hebben vandaag inkopen gedaan (muahaha) en ik denk dat ik dinsdag blog hoe het was!! Voor die tijd staan er waarschijnlijk al foto's op instagram of facebook, dus dat kun je al voor bij zien komen :)

XOX

www.ef.nl