Halloweeeen :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Halloweeeen :) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Halloweeeen :)

Blijf op de hoogte en volg Claudia

04 November 2013 | Canada, Vancouver

Afgelopen week was echt één groot feest, natuurlijk was het halloween op donderdag maar daarnaast nog meer :0
Het begon natuurlijk maandag (zoals elke week op maandag begint natuurlijk). Overdag school en sporten, en 's avonds zijn we uit eten geweest: sushi! Ik hou niet zo erg van sushi, maar die kleine ronde dingetjes met komkommer er in zijn erg goed ;) En daarna hadden we een verjaardag, van Pedro. Natuurlijk een goede reden voor een feestje! Geen groot feest, want ik ben nog steeds minderjarig maar het was erg gezellig
Gelukkig begon ik de dag er na laat op school, dus eerst lekker uitgeslapen :) Eenmaal op school, nodigde Jonathan Maca en Andrea en mij en nog een aantal andere mensen uit (onder wie een Belgische dude die me wist te overtuigen dat hij Nederlands was, beschamend.) voor een feestje, jaja weer een limofeest deze week! Maar dit keer een afscheidsfeest en dit keer was ik niet degene die een aantal dingen niet meer wist :) Daarna zijn we nog even downtown blijven hangen, en hebben we ons gehaast om niet de laatste bus te missen (om half 2, dus dat is wel redelijk)
En dan woensdag! rara, haha. Woensdag hadden we een afscheidsdinertje van dezelfde jongen die de dag ervoor een afscheidsfeestje gaf, het plan was om daarna (tegen een uur of 11) nog even iets te drinken ergens, maar hij had zijn koffers nog niet gepakt (vlucht de volgende ochtend om 7 uur) Dus toen heeft iedereen afscheid genomen en zijn we maar 'bijtijds' naar huis gegaan.
De volgende dag ben ik vroeg opgestaan want het was halloween! 's Ochtends zijn we nog naar de winkels geweest omdat Andrea nog niks had. Ik had roze vleugels (ik denk dat ik een engel was, een Canadese jongen die me aansprak zei 'hey, I know what you are!' nadat ik geantwoord had dat ik het zelf niet wist 'you are my angel hahaha' toen zijn we maar weggelopen. Op school waren heel veel mensen verkleed, zo ook bijna alle leraren. Super leuk!! Uit school ben ik even heen en weer naar huis geracet om te eten en daarna zijn we in downtown een tochtje in de ghost train gaan maken: één van de skytrains van de Canada line was omgetoverd tot partytrain, heel leuk gedaan! Helaas was het merendeel van de mensen aan boord aardig dronken dus al snel hebben we besloten om maar ergens anders heen te gaan. Onderweg zijn we wat medestudenten tegen gekomen, en met hun zijn we even wat gaan drinken :) Het was redelijk laat, en de dag erna had ik vroeg les.
Die les heb ik gemist. Maar daarna zijn we naar de naar de sportschool geweest, dus dat compenseert.
Afgelopen weekeind heb ik vooral bijgeslapen en opgeruimd (was beiden hard nodig)
En aankomend weekeind waarschijnlijk naar de Rockies! yehes! I'll keep you posted.

XOX

Ik heb trouwens instagram tegenwoordig, dus wil je me graag nog meer volgen, dat kan. -> claudiaarkema
Daarnaast sta ik eerste in de blogwedstrijd!! Super bedankt iedereen! Maar, het is nog niet over. Dus alsjeblieft nog even doen via mijn facebook :)

www.ef.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 18991

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: