Ohmygod Limousines! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Ohmygod Limousines! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Ohmygod Limousines!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Oktober 2013 | Canada, Vancouver

Afgelopen week was het in Nederland herfstvakantie! Ik had helaas geen vakantie, maar er was weer genoeg te doen :) Maandag was de eerste les dag in een nieuw niveau! C1.1, jaja. Na school zijn we eerst weer naar de sportschool geweest, jeehh lekker wij! Verder lekker niks gedaan (lui? Ik? Neee)
Dinsdag ochtend gezellig met de hele fam geskyped, en daarna op naar school! Wat we niet wisten, is dat er iets mis was met het spoor waardoor het twee uur duurde om op school te komen: ik was precies op tijd om iedereen het lokaal uit te zien lopen :) (lijkt de NS wel na een beetje sneeuw of wind) gelukkig hadden we wel tijd om te lunchen en waren we op tijd voor de volgende les.
En woensdag de limousine party! Was echt heel vet! We hadden om 9 uur voor een uur de limousine gehuurd, en we zijn naar Stanley Park gereden het uitzicht was echt super mooi: het was donker en downtown was helemaal verlicht! Laten we niet te ver in gaan op de details, maar ik was erg gezellig :) we waren bijtijds weer thuis, maar donderdag heb ik lekker een dagje niks gedaan en bijgeslapen (weer een luie donderdag)
En vrijdag weer vroeg school! Ik had maar één les en daarin hebben we film gekeken :) Daarna zijn we op school blijven hangen en later 's avonds zijn we gaan schaatsen bij mainstreet-broadway met allemaal mensen die ik nog nooit gezien had (maar blijkbaar wel naar EF gaan)
Zaterdag hadden Maca en ik met Carmela en Andrew afgesproken om te gaan lunchen in New Westminster in een klein winkeltje waar ze poutine verkochten: een soort patat met gravy and cheese (ik vond het niet zo lekker, maar blijkbaar is het een echt Canadees gerecht en moest ik het echt gegeten hebben)
En vandaag zijn we dan eindelijk naar Bowen Island gegaan! Macarena, Andrea, Yannick en ik hadden vroeg afgesproken, want het duurt twee uur om er te komen in totaal. Het was echt heel mooi! Ik wist alleen niet dat je op het eiland alleen kon wandelen, dus ik heb lekker op mn Uggs rondgelopen. Maar het uitzicht en de natuur waren echt heel mooi om te zien, met alle herfstkleuren! Nu zitten we gezellig bij Tim Horton op te warmen :)

XOX

Iedereen die al gestemd heeft, dank jullie wel!! Ik sta momenteel tweede met dank aan jullie! :) Als je nog niet gestemd hebt, doe dat dan alsjeblieft even via mijn Facebook!

Www.ef.nl

  • 28 Oktober 2013 - 07:25

    José:

    Het klinkt weer ontzettend leuk en gezellig!
    Geen foto's?

  • 28 Oktober 2013 - 19:23

    Mannavandergenugten:

    Hoi heb net je verslag gelezen je doet wel veel in zo' n week , maar het klinkt allemaal leuk wens je weer een hele mooie week!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 18988

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: