Sixth week in Vancouver! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Sixth week in Vancouver! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Sixth week in Vancouver!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

21 Oktober 2013 | Canada, Vancouver

De zesde week in Vancouver is alweer voorbij! De tijd gaat echt super snel, en inmiddels ben ik gewend aan de drukte van de grote stad, het zelf m'n was doen, en de hele dag Engels praten (af en toe begin ik nog per ongeluk in het Nederlands tegen iemand te praten die niet Nederlands is, maar verder gaat het goed :D) Ik heb heel veel aardige mensen ontmoet, maar natuurlijk mis ik iedereen thuis wel (vooral de honden) Hahaha grapje (een beetje).
Maandag had ik lekker een vrije dag!! Dus eerst uitgeslapen, en daarna heb ik geloof ik niet zo veel gedaan, lekker genoten van mijn vrij zijn en niks doen ;)
De dag erna was weer een gewone dag, en na school zijn we naar 'the museum of antropology' van de Universiteit van British Colombia geweest (Geen idee wat antropologie is). Toen we binnenkwamen hingen er allemaal enorme aardbeien aan het plafond (okay het waren waarschijnlijk geen aardbeien maar het leek er wel een beetje op) We mochten er geen foto's maken, maar er waren twee tentoonstellingen: één over cultuur in India en één met allemaal schilderijen van beelden en dingen. Het was wel interessant maar vooral ook raar :)
Woensdag was ik lekker vroeg uit, dus toen ben ik naar de sportschool geweest met Macarena en Andrea voor een lesje absolution. De laatste keer (zie een van de vorige blogs) heb ik vier dagen spierpijn gehad, maar gelukkig was het deze keer minder :) Daarna zijn we met een door EF georganiseerde chocoladeproeverij meegeweest. In Yaletown zat een heel schattig winkeltje 'Xoxolat' en de eigenares (een Argentijnse vrouw) heeft ons allemaal dingen vertelt en ons heel veel verschillende dingen laten proeven. Super leuk! De chocola met lavendel was het best ˆˆ
Donderdag was weer een lekker saai dagje (op de een of andere manier doe ik nooit iets op donderdag)
En daarna was alweer de laatste lesdag van de week! Om een uur zijn we met z'n vijven gaan lunchen (oh my god ik iedereen sprak Spaans behalve ik, misschien had ik op school toch maar Spaans moeten kiezen. Maar gelukkig spraken we gewoon Engels) Daarna hebben we een beetje door de stad gelopen en zijn we naar de gym geweest. Dit keer was het avontuur: 'Antigravity yoga' en het klinkt net zo exotisch als het is: Er hangen gordijnen aan het plafond, en de les bestond uit erin hangen (zoals ze in het circus doen). Echt super leuk! Wel een beetje raar en pijnlijk, maar wel voor herhaling vatbaar :).
Zaterdag had ik een pyjamadag, en in de planning voor zondag stond om naar Bowen Island te gaan, maar dat bleek iets verder dan we dachten, dus toen we om een uur of tien wakker werden vanmorgen, waren we volgens Charlotte al te laat want het is ruim anderhalf uur om er te komen. Dus toen hebben we er maar weer een dagje winkelen van gemaakt en oh my god ik heb echt het mooiste leren jasje ooit gekocht! In de aanbieding (nog steeds niet te betalen, maar aanbiedingen zijn goed ˆˆ) Dat was het leukste deze week. Het een na leukste is dat er de hele week downtown meisjes Kinder Bueno uit stonden te delen!
Nu moet ik nog even een beetje huiswerk doen, dan gauw slapen en morgen weer een nieuwe week!!

XOX

Ohja, graag nog eventjes stemmen! Het gaat de goede kant op, maar we zijn er nog niet! Kan weer via mijn facebook :)

www.ef.com


  • 21 Oktober 2013 - 09:52

    Jose:

    Weer een leuk verhaal hoor! How time flies when you're having fun.
    En het jasje is prachtig, Chantal vroeg zich af of je nu de rest van het jaar je eigen boterhammen meeneemt voor de lunch ;-)

  • 21 Oktober 2013 - 16:23

    Mannavandergenugten:

    Weer een leuk verslag en een leuk leren jasje gescoort! Succes de komende week liefs van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 18993

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: