Verassing, schaatsen en thanksgiving! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Verassing, schaatsen en thanksgiving! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Verassing, schaatsen en thanksgiving!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

14 Oktober 2013 | Canada, Vancouver

En maandag begon ik weer aan een doodnormale schoolweek. Mijn rooster was veranderd dus op maandag ochtend moest ik meteen al om hal 9 op school zijn, en daarna yoga. jeehh :)
Dinsdag ochtend werd ik wakker met een berichtje dat papa onverwacht weer naar Vancouver kwam, dus na school had ik met hem afgesproken om ergens te gaan eten. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij een brouwerij/restaurant in Gastown. Heel gezellig, en ook leuk om papa onverwacht nog eventje te zien! 's Avonds hebben we weer afscheid genomen, want de ochtend erna had ik weer vroeg les.
Het voordeel van vroeg les hebben op een mooie dag is dat ik ook vroeg uit was! Dus na school zijn we lekker naar Stanley Park geweest, en hebben we langs de haven gelopen. Daarna zijn we naar 'Buti Yoga' geweest, wat achteraf minder ingewikkeld was dan het klonk: "This form of yoga fuses traditional yoga foundations with fun and funky freedom of movement through rhythmical dance" Vooral het ritmische deel was angstverwekkend (vraag maar aan Floris hoe goed mijn gevoel voor ritme is) Maar achteraf was het heel leuk! Het was minder dans dan ik verwacht had en meer yoga. (En de spierpijn was meer te verdagen dan de absolution les)
Al een paar weken hadden we afgesproken om donderdagavond te gaan schaatsen, en eindelijk was niemand het vergeten :) (nouja, bijna dan. Macarena was te laat, maar dat is oké.) De schaatsbaan bleek super dichtbij te zijn, dus we zijn door Andrew's highschool naar de schaatsbaan gelopen. (En ik ben niet gevallen op het ijs, lekker ik!)
En natuurlijk kan er geen week voorbij gaan zonder te winkelen. Floris was jarig, dus natuurlijk heb ik even geskyped en daarna mn verdriet weggekocht.
Daar zijn we zaterdag nog even fijn mee verder gegaan :) en 's avonds hadden we een feestje! Een meisje van ef werd 19, en dat moet natuurlijk gevierd worden ;) helaas had ze alleen bier, en gingen ze al vrij gauw naar een club, dus we waren op tijd weer thuis. Terwijl wij weg waren zijn er twee nieuwe huisgenootjes bij gekomen; twee Mexicaanse zusjes (ik heb ze nog niet echt gesproken)
Thanksgiving weekeind! Vandaag hebben we met z'n allen gegeten voor thanksgiving, natuurlijk met kalkoen én rijst.
Morgen lekker een vrij dagje, van het thanksgiving weekeind, en dan dinsdag weer naar school :)

XOX

Iedereen die al gestemd heeft, super bedankt! Als je dat nog niet gedaan hebt, kan dat alsnog: op mijn facebook staat een linkje! (zorg dat je de pagina eerst liked, en dan kan je stemmen ˆˆ)

www.ef.nl

  • 14 Oktober 2013 - 07:51

    Jose Arkema:

    Ja, dat was een leuke verrassing! Hier ook hoor. Blij dat je je schaatskunsten nog niet bent verleerd en dat je helemaal into yoga bent. Er zijn heel veel verschillende soorten, dus je kunt je voorlopig nog uitleven. Fijn dat je je verdriet nog hebt kunnen wegshoppen, soms is uithuilen ook niet genoeg. Fijne Thanksgiving (toch raar dat het op een andere dag is dan in de VS) en ik kijk uit naar je volgende verslag. XXXX

  • 14 Oktober 2013 - 13:33

    Manna Van Der Genugten :

    Weer een leuk verslag je doet best wel veel ook telkens leuke foto's dikke knuffel van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 18997

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: