Russel het stink dier - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu Russel het stink dier - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

Russel het stink dier

Blijf op de hoogte en volg Claudia

18 Februari 2014 | Canada, Vancouver

Ookal is het maandag, en bij jullie al dinsdag, hier dan toch nog een verslag over de afgelopen week :)
Het was weer lekker rustig, gelukkig had ik voor de verandering weer eens een limousine feestje op vrijdag omdat er mensen weggingen :(
Het was heel gezellig, maar omdat we niet mochten drinken in de bus was iedereen al redelijk dronken voor we weggingen. Dat was niet zo handig maar wel grappig om te zien.
Gelukkig kon ik de dag erna uit slapen, maar toen ik wakker werd rook het een beetje vaag
Eenmaal in de keuken bleek dat Russell ondergesprayt was door een stinkdier die nacht en dat Charlotte er niet over nagedacht had om hem niet naar binnen te laten. Dus overal stonden geurkaarsjes en Russel had twee en een half uur bij de trimsalon gezeten om de stank uit zn vacht te krijgen. Gelukkig ruikt hij nu weer heel lekker :)
Op zondag heb ik pannenkoeken gebakken met Carmela, het eerste Nederlandse eten in 6 maanden! (ok, behalve drop en stroopwafels)
Ze waren erg lekker :) vooral de combinatie bacon en maplesyrup (toch nog iets Canadees)
Daarna heb ik nuttige dingen gedaan, zoals opruimen en toen was het alweer tijd voor maandag. Op dit moment ben ik (opnieuw) een feestje aan het plannen. Misschien moet ik maar partyplanner worden.

XOX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 18947

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: