saying goodbye - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu saying goodbye - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

saying goodbye

Blijf op de hoogte en volg Claudia

03 Maart 2014 | Canada, Vancouver

afelopen twee weken zijn weer echt super snel voorbij gegaan!
Het begon natuurlijk met iedereen die weer naar huis zou gaan, dus heel veel geluncht met mensen en gezellig gedaan :)
Woensdag hadden we een afscheidsdinertje bij de old spaghetti factory, het regende super had dus dat was wat minder.
Zaterdag ochtend werd ik wakker, en toen was alles wit! echt super leuk :) in de sneeuw dus naar het vliegveld om iedereen uit te zwaaien. Andrea, Yannick, Manuel, Yuki, Alexandra, Daniel, er zijn echt super veel mensen weg :( maar daar voor in de plaats komen natuurlijk ook weer nieuwe mensen. Zaterdag avond zijn we met Marina en Carmela en Maria Laura de stad in geweest, naar het appartement van een paar vrienden van Maria Laura, dat was heel gezellig :)
De rest van het weekeind heb ik niet zo veel gedaan, behalve blij door de sneeuw gehuppeld.
Maandag was het dan ook afgelopen met door de sneeuw huppelen want het begon te dooien.
Langzaam aan kwamen er al nieuwe gezichten de school binnen, en vandaag zal dat waarschijnlijk nog wel wat meer worden.
De hele week heb ik niet zo veel gedaan maar gewoon gezellig met mensen rondgehangen.
Vrijdag had ik eerst mijn Cambridge toelatingstestlevelbepaalding en 's avonds had Carmela me voor de verandering uitgenodigd voor een feestje met haar vrienden (normaal is het andersom). Het was heel leu k om allemaal 'echte' Canadese mensen te ontmoeten :)
Zaterdag was ik van plan niets te doen, maar toen whatsappte Marina me dat er een aantal vrienden ons uit hadden genodigd om naar hun nieuwe appartement toe te komen. Het uitzicht was echt super mooi! we keken uit op heel downtown en het station :)
Voor de rest was er voorspeld dat het zou gaan sneeuwen. Tot dusver heeft het alleen geregend dus dat is een beetje jammer! desalniettemin heb ik gister de regen getrotseerd om Hiske de stad te laten zien :) Vet toevallig, haar vader had Floris' vader gesproken en dus had Hiske Floris gesproken over dat ze naar EF Vancouver zou gaan en Floris zei dat ik daar was en van het een komt het ander. Maar ondanks de regen was het heel gezellig, eindelijk weer gewoon Nederlands praten :) Vanaf nu weer Engels.

XOX

• 03 Maart 2014 - 20:26

Joyce Edelenbos:

Hey claudia!!
    Nou je hebt t daar nog steeds niet slecht zo te lezen... lunchen, diners, feestjes etc. Perfect voor je Engels dus.. alleen op een kamertje wordt t niet beter van dus;-)
    Lynn vroeg laatst al wanneer je weer terug kwam ze wil de tweeling graag weer zien.. haha en vervolgens begon Romée ook al te gillen jaaa chantal en claudia!!!
    Dus dan weten jullie dat alvast
    veel plezier nog!!! En we wachten weer op je volgende reisverslag

groetjes Joyce

• 04 Maart 2014 - 18:32

Manna:

Weer een leuk verslag leuke foto met dat Nederlandse meisje