back to normal - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu back to normal - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Claudia Arkema - WaarBenJij.nu

back to normal

Blijf op de hoogte en volg Claudia

10 Februari 2014 | Canada, Vancouver

Afgelopen twee weken waren heel rustig :) eerst natuurlijk bijkomen van mama en oma haha grapje. Het was heel gezellig! Daarna was het wel weer even wennen aan het 'gewone' leven. Het 'gewone' leven begon erg rustig, en ik geloof dat ik niet zo veel gedaan heb. Er was één feestje, ik geloof op vrijdag, maar dat was een beetje saai dus ik was al gauw weer thuis.
De afgelopen week was ook rustig, langzamerhand beginnen er steeds meer mensen weer naar huis te gaan, en er komen dus langzamerhand ook meer nieuwe mensen op school. De meesten gaan 22 februari weg en ik denk dat er dan ook veel nieuwe mensen weer bijkomen :)
Afgelopen week was ook de laatste les in deze klas, want elke zes weken schuiven we een derde van een level op en dat betekent dat ik dan eindelijk C2 level ben, jeeehh :)
Dinsdag heb ik een koptelefoon gekocht, want mijn iPhone oortjes beginnen kapot te gaan en ik had Beats gezien in de aanbieding. Dus ik ben nu in het bezit van fancy blauwe beats en ze zijn heel chill :)
Ennn, donderdag zijn we met de klas naar de rechtbank geweest want bij (de meeste) rechtzaken zijn toeschouwers toegestaan. Het was heel interessant maar ik weet nu in ieder geval zeker dat ik geen rechter wil worden. Wel heb ik me ingeschreven voor andere studies. Drie. Dus de keus is wat minder moeilijk gemaakt zou je denken. Nu is één van die studies loting dus misschien hoef ik helemaal niet moeilijk te doen maar wordt er voor mij beslist wat ik ga doen :)
ik heb me ingeschreven voor: voeding en diëtetiek, gezondheid en leven en Nederlandse taal en cultuur: taal en communicatie.
Gelukkig is het verschil niet zo groot, haha.
Morgen ben ik vrij van school want er is een provinciale feestdag: 'family day' dus dan kan ik nog even een dagje extra weekeind vieren :)
Oh, en de foto's van de afgelopen blogs staan netjes in mn mail te wachten om er bij geplaatst te worden maar het is niet zulk leuk werk dus dat blijf ik steeds maar uitstellen :|

XOX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Claudia

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 18943

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 16 Mei 2014

Studiejaar EF Vancouver

Landen bezocht: